Het team van Infodesk & Support zit niet stil. Naast het beantwoorden van vragen en het oplossen van storingen zijn zij continu bezig met het verbeteren van de service. Een van de verbeterpunten is een aanpassing aan de inrichting van het SelfService Portaal. Maarten Pigge, teamleider Infodesk & Support, vertelt je er graag meer over.
Als je nu een melding wilt maken in Topdesk heb je 1 keuzemogelijkheid. Vervolgens kies je in het dropdown menu waar het over gaat. “Wij vinden dat dit gebruiksvriendelijker kan.” aldus Maarten Pigge. De nieuwe inrichting maakt het voor jou gemakkelijker om een melding te maken: “In de nieuwe uitstraling/inrichting krijg je na aanmelden in Topdesk meerdere vakken waar je uit kunt kiezen. Heb je een vraag over een laptop, Chromebook, iPad of digibord, kies je voor ‘Apparaten’. Wil je iets weten over Microsoft365? Dan klik je op het vak Microsoft365. Weet je niet in welke dienst jouw vraag thuis hoort? Dan klik je op “nieuwe melding” aanmaken en voer je de vraag in.”
Wil je iets weten over Google Workspace of Microsoft365? Dan klik je op het betreffende vak. Als voorbeeld zie je Microsoft365.
De verwachting is dat de nieuwe uitstraling medio februari live komt.
Naast de nieuwe inrichting komt er een FAQ (meest gestelde vragen) per dienstcategorie. Deze functionaliteit zal niet direct gereed zijn bij livegang, omdat deze eerst gevuld moet worden.