Gepubliceerd op 21 januari 2022 Leestijd min.
Geschikt voor
Basisschool Kinderopvang Voortgezet Onderwijs
NULL
Gepubliceerd op 21 januari 2022 Leestijd min.

Update!

Het SelfService Portaal krijgt een nieuwe uitstraling

Het team van Infodesk & Support zit niet stil. Naast het beantwoorden van vragen en het oplossen van storingen zijn zij continu bezig met het verbeteren van de service. Een van de verbeterpunten is een aanpassing aan de inrichting van het SelfService Portaal. Maarten Pigge, teamleider Infodesk & Support, vertelt je er graag meer over.

“De nieuwe inrichting maakt het voor de gebruiker gemakkelijker”

Als je nu een melding wilt maken in Topdesk heb je 1 keuzemogelijkheid. Vervolgens kies je in het dropdown menu waar het over gaat. “Wij vinden dat dit gebruiksvriendelijker kan.” aldus Maarten Pigge. De nieuwe inrichting maakt het voor jou gemakkelijker om een melding te maken: “In de nieuwe uitstraling/inrichting krijg je na aanmelden in Topdesk meerdere vakken waar je uit kunt kiezen. Heb je een vraag over een laptop, Chromebook, iPad of digibord, kies je voor ‘Apparaten’. Wil je iets weten over Microsoft365? Dan klik je op het vak Microsoft365. Weet je niet in welke dienst jouw vraag thuis hoort? Dan klik je op “nieuwe melding” aanmaken en voer je de vraag in.

Wil je iets weten over Google Workspace of Microsoft365? Dan klik je op het betreffende vak. Als voorbeeld zie je Microsoft365.

Self Service portaal

De verwachting is dat de nieuwe uitstraling medio februari live komt.

Meest gestelde vragen

Naast de nieuwe inrichting komt er een FAQ (meest gestelde vragen) per dienstcategorie. Deze functionaliteit zal niet direct gereed zijn bij livegang, omdat deze eerst gevuld moet worden.

SSP2

Heb je vragen of ervaar je een storing?