Laagdrempelig
We vinden het belangrijk dat je eenvoudig in contact met ons kunt komen en stellen het op prijs als je de afdeling Infodesk & Support belt of online een vraag stelt. Hiervoor kun je de applicatie ‘TOPdesk’ gebruiken.
Verreweg de meeste vragen en meldingen zal de Infodeskmedewerker direct afhandelen. Bij een complexe vraag of storing wordt de melding doorgezet naar een specialist. Bijvoorbeeld een onderwijskundige, een applicatiebeheerder, een netwerkbeheerder of je persoonlijke accountmanager. We streven ernaar je zo min mogelijk door te verwijzen naar een helpdesk van derden.
Expertise in onderwijssupport
Bel je de Infodesk, dan krijg je meestal binnen een minuut een servicemedewerker aan de lijn. Daarbij is het uitgangspunt om je volledig te ontzorgen. Hebben wij bijvoorbeeld informatie nodig van een derde partij, dan nemen wij daar zelf contact mee op. Doordat wij uitsluitend samenwerken met organisaties in het (primair) onderwijs, is onze dienstverlening bovendien helemaal afgestemd op het onderwijs. In de klanttevredenheidsonderzoeken, die wij jaarlijks bij de scholen waarmee wij samenwerken uitvoeren, wordt de dienstverlening van onze Infodesk dan ook elk jaar beoordeeld met minimaal een 8,0.