Direct contact?
Micha van Ravenswaay
Neem contact op Micha van Ravenswaay Sales consultant
Neem contact op

Alle applicaties toegankelijk maken via één omgeving is makkelijk voor leerlingen. Doordat we jou helpen met het automatisch aanmaken en verwijderen van gebruikersaccounts bespaar je veel tijd. Je hoeft de gegevens van een leerling maar één keer in te voeren in je administratie en het kind kan aan de slag.

Automatisch accounts aanmaken is niet de enige tijdbesparende functie in ZuluConnect. Ook Microsoft Teams of Google Classrooms inrichten gebeurt in een handomdraai. Een andere handige functie is de invallermodule. Deze sluit aan bij de AVG-wetgeving, die wil dat schoolbesturen privacy goed regelen. Je stelt eenvoudig in tot wanneer tijdelijke krachten toegang hebben tot gevoelige informatie. Zo hou je grip en overzicht.

Voordelen van automatiseren

  • Gebruikersaccounts en rechten worden automatisch aangemaakt vanuit het centrale leerling administratiesysteem.
  • Gepersonaliseerde inrichting Microsoft Teams of Google Classroom: Inrichten van accounts in Microsoft365 en Google Workspace, inclusief Teams en Classroom.
  • Bescherm persoonsgegevens met de invallermodule.

Gratis demo

Ben je nieuwsgierig naar ZuluConnect en wil je weten of het platform iets is voor jouw school? Vraag dan vrijblijvend een demo aan. Wij komen graag naar je toe om uit te leggen hoe ons platform werkt. Videobellen is uiteraard ook mogelijk. Neem hiervoor contact op met jouw sales consultant ICT of bel met onze infodesk op 088-4101020.

Kies voor excellente dienstverlening