Gepubliceerd op 25 januari 2022 Leestijd min.
Geschikt voor
Basisschool Voortgezet Onderwijs
NULL
Gepubliceerd op 25 januari 2022 Leestijd min.

Doe mee aan ons onderzoek

Hoe kunnen wij jouw school ICT nog beter maken?

Vanuit de Rolf groep vinden we het erg belangrijk dat jij ‘Happy’ bent met onze oplossingen, de service en ICT hulp die we je bieden op jouw school. Maar hoe tevreden ben jij eigenlijk?

Meten = weten

Ieder jaar meten we de tevredenheid bij onze klanten. Recent in de maand december hebben wij ons laatste onderzoek gedaan. Zo krijgen we een goed beeld van wat er goed gaat en wat er nog beter kan. De resultaten bespreken we vervolgens met onze medewerkers. Ook bepalen we welke nieuwe of volgende stappen er nodig zijn om te werken aan een nog hogere klanttevredenheid.

Al je ICT vragen worden opgevangen en beantwoord door één van de belangrijkste afdelingen van de Rolf groep, namelijk de afdeling InfoDesk & Support. Heb jij zelf op dit moment nog vragen? Twijfel dan niet en neem contact met ons op via het nummer 088-4101020. Zo kunnen we je echt vooruit helpen en onze dienstverlening beter maken.

Resultaten ICT klanttevredenheid 2021

Het afgelopen jaar zijn we gegroeid in verbetering van de klanttevredenheid omtrent ICT. In 2021 hebben we vooral gewerkt aan het snel en goed beantwoorden en oplossen van nieuwe meldingen. Dit heeft geleid tot een gemiddeld klantbeoordeling van een 8,1 en een NPS score van 26. NPS staat voor Net Promoter Score. Hiermee kunnen organisaties de klanttevredenheid meten. Een NPS score kan variëren van -100 tot +100. Hoe hoger de NPS, hoe beter de klanttevredenheid.

We zijn heel erg trots op deze positieve ontwikkelingen, echter zitten we niet stil en streven we naar een nog betere dienstverlening. In 2022 werken we weer vol enthousiasme door aan onze dienstverlening als ICT expert voor het onderwijs.

Heb jij tips om onze ICT dienstverlening te verbeteren? Neem dan contact met ons op!